کابینت ماچوب
ماچوب، ارائه دهنده برترین خدمات و کیفیت در کوتاه ترین زمان

قیمت کابینت نئوکلاسیک

در قیمت کابینت نئوکلاسیک عواملی مانند رنگ کابینت، اندازه و طراحی تاثیرگذار هستند. قیمت کابینت آشپزخانه کلاسیک جدید بر اساس اندازه و رنگی است که انتخاب می کنید، محاسبه می شود. شایان ذکر است کلیه قیمت های ذکر شده با یراق آلات مرغوب به همراه تاج و زیرچراغ و طراحی سه بعدی بصورت رایگان درج شده است.

قوانین اتحادیه برای محاسبه قیمت کابینت نئوکلاسیک

قیمت ها بر حسب متر کابینت مشخص شده است. یک متر کابینت یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است. متر از ابتدای کابینت تا انتهای آن در موقعیت طولی اندازه گیری می شود. البته کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد استاندارد (عمق و ارتفاع) می باشد. پس از اندازه گیری مساحت یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، گاز و کابینت باید از سطح زمین کسر شود.

قیمت درب کابینت نئوکلاسیک

از بین تمام کابینت های موجود در بازار، بزرگترین قطر کابینت، مدل Enzo است. قطر درب Enzo کابینت از 25 میلی متر به بالا شروع می شود. شما در واقع می توانید کابینت Enzo را در اندازه های 25، 32، 48 میلی متر و بالاتر سفارش دهید.

کابینت پلی اورتان و سبک پست مدرن بیشتر در اندازه های 16 و 18 میلی متری موجود است. اما از آنجایی که در کابینت Enzo از پوشش پلی اورتان استفاده شده است، می توانید این الگو را از کابینت در اندازه های 25 میلی متر به بالا نیز سفارش دهید.

قیمت کابینت نئوکلاسیک سفید

رنگ سفید کابینت نئو کلاسیک یکی از محبوب ترین رنگ های کابینت است. کابینت سفید به دلیل انعکاس نور خورشید فضای آشپزخانه را روشن می کند. همچنین نقش مهمی در بزرگتر نشان دادن کابینت ایفا می کند. کابینت آشپزخانه کلاسیک جدید سفید را می توان در سبک انزو و پست مدرن سفارش داد. علاوه بر این امکان انتخاب رنگ سفید کابینت در رنگ پلی اورتان نیز وجود دارد.

می توانید کابینت سفید را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. استفاده از سنگ های کابینت نیز می تواند تاثیر خوبی در دکوراسیون آشپزخانه شما داشته باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک بر اساس طراحی

می توانید از درب های نمایشگر به سبک نئوکلاسیک استفاده کنید. بسته به طراحی شما، استفاده از دستگیره در این سبک نیز متفاوت است. اما معمولا از دسته های استیل استفاده می شود.

همچنین استفاده از هود و جزیره در آشپزخانه توصیه می شود. هود فضا را به طور منظم پوشش می دهد زیرا به طور مخفیانه هود را پنهان می کند. همچنین می توانید از جزیره به عنوان میز ناهارخوری یا سینک استفاده کنید.

قیمت کابینت نئوکلاسیک دیواری

کابینت دیواری 30 سانتی متر عمق و 70 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین در فضاهایی که ارتفاع سقف بیش از 240 سانتی متر است می توان ارتفاع دیوار را 90 سانتی متر کابینت در نظر گرفت.

تعداد طبقات با ارتفاع 90 کابینت سه قسمت و روش محاسبه همان 60% کابینت زمینی می باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک زمینی

ارتفاع بدنه زمینی کابینت کلاسیک جدید 72 سانتی متر است که با صفحه سطح محکم (32 میلی متر) و پایه (14 سانتی متر) تا 90 سانتی متر می رسد. عمق استاندارد برای زمین های کابینت 55 سانتی متر است.

قیمت کابینت کمدی کلاسیک جدید

کابینتهای ایستاده که از زمین شروع می شوند و تقریباً هم ارتفاع کابینت های هوایی هستند کمدی کابینت نامیده می شوند. نحوه محاسبه قیمت آن سه برابر زمین کابینت (یعنی 180٪).

قیمت ویترین کابینت نئوکلاسیک

کابینت که دارای بدنه ای کاملا رنگی و مکانی برای قرار دادن وسایل تزئینی در آشپزخانه است ویترین نامیده می شود.

نحوه محاسبه کابینت های دیواری دو برابر کابینت دیوار (یعنی 80%) و نحوه محاسبه کابینت های زمینی دو برابر کابینت کف (یعنی 120%).

قیمت کابینت کمدی کلاسیک جدید

کابینت هایی که ارتفاع آنها از سطح صفحه نمایش تا ارتفاع دیوارها باشد، کابینت نیمه کمدی نامیده می شوند.

ارتفاع کابینت های نئوکلاسیک معمولاً حدود 130 تا 150 سانتی متر است و دو برابر ارتفاع کابینت های زمینی (120%) محاسبه می شود.

قیمت جزیره کابینت کلاسیک جدید

برخی از طراحان آشپزخانه بسته به اینکه سینک در جزیره باشد یا نه، میز ناهارخوری را روی جزیره اپن یا پیشخوان نصب می کنند.

پیشخوان یا جزیره از مواد مختلفی ساخته شده است، تنوع زیادی دارد و کاملاً به سلیقه شما در سفارش بستگی خواهد داشت. کابینت های زمینی که به دیوار متصل نیستند به طور کلی جزیره کابینت نامیده می شوند. ابعاد استاندارد جزیره با ابعاد کابینت زمینی برابر است.

نحوه محاسبه کابینت جزیره یا شمارنده 1.5 برابر کابینت زمین (یعنی 90%) است. زیرا دو طرف جزیره قابل مشاهده است و قسمت پشتی آن باید از همان درها ساخته شود.

منبع: قیمت کابینت نئوکلاسیک

درباره وبلاگ

طراحی، تولید و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک، سرویس خواب، سیسمونی، ست تی وی، درب‌های ممبران و پرس وکیوم، اجرای غرفه‌های نمایشگاهی، اجرای دکوراسیون‌های اداری، تجاری و مسکونی از جمله فعالیت‌های مجموعه می‌باشد.این مجموعه مجری بسیاری از نمایشگاه‌داران و سازمان‌ها از جمله نزاجا، سازمان آب و فاضلاب، مهندسین مشاور معمار نوین، شرکت کوزو و … می‌باشد.